Mellilän kirkkoalue

Adressit

Adresseja myydään Mellilän Osuuspankissa sekä Seurakuntapalveluiden virastossa Loimaalla, os. Turuntie 32. Virasto on avoinna ma-pe klo 9-13 (ke suljettu).

Kirkkokyydit

Kirkkoalue tarjoaa muutaman kerran vuodessa kyydin kirkkoon niille, joiden on muuten vaikea päästä kirkkoon. Kirkkokyyti tarjotaan yleensä kiirastorstaina, pyhäinpäivänä ja itsenäisyyspäivänä.

Seuraa ilmoittelua torstaisin ilmestyvissä kirkollisissa ilmoituksissa Loimaan lehdessä tai seurakunnan kotisivuilla.

Säännöllistä toimintaa Mellilän kirkkoalueella

Jumalanpalvelukset pidetään Mellilän kirkossa noin kerran kuukaudessa sunnuntaina klo 12.00.

Naisten lauluryhmä harjoittelee Mellilän kirkossa Sari Jokelan johdolla, jolta voit kysyä lisätietoja p. 0400 960 627.

Kaikesta seurakunnan toiminnasta löydät lisätietoja seurakunnan nettisivuilta sekä Loimaan lehden kirkollisista ilmoituksista torstaisin. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Kappelineuvoston jäsenet

Aila Kankare
Hannu Kauti
Jorma Saarinen