Jumalanpalvelukset

Jumalanpalvelus radioidaan Järviradion taajuudella 92.8 MHz

Jumalanpalveluksia järjestetään sunnuntaisin ja kirkollisina pyhinä seurakunnan kirkoissa pääosin seuraavasti:

• Joka toinen sunnuntai kussakin kirkossa:
    • Alastaron kirkossa klo 10
    • Kanta-Loimaan kirkossa klo 10
    • Kaupunginkirkossa klo 10
    • Mellilän kirkossa klo 12
    • Metsämaan kirkossa klo 12
  • Virttaan kirkossa noin kerran kuukaudessa

Poikkeukset ja merkittävät kirkkopyhät, kuten joulu ja pääsiäinen, ilmoitetaan erikseen.

Messun käsiohjelma

Seurakunnan päiväjumalanpalveluksissa noudatetaan messun käsiohjelmaa. Siitä käy ilmi mm. yhdessä luettavat rukoukset, laulettavat osuudet ja jumalanpalveluksen kulku.

Käsiohjelmaa on saatavilla kirkoissa virsikirjojen läheisyydestä. Voit myös ladata sen omalle laitteellesi tästä.

Loimaan seurakunnan messuohjelman kansi

Kirkolliset ilmoitukset

Jumalanpalvelukset

Su 28.4. klo 10:00 Messu Kaupunginkirkossa: Taivaan kansalaisena maailmassa. Radiointi Järviradio 92,8 MH (Rajamäki, Lehtola).

Su 28.4. klo 10:00 Messu Alastaron kirkossa. Mukana Alastaron messuryhmä sekä Tuomaslaulajat (Erämaja, Jormanainen).

Su 28.4. klo 12:00 Messu Mellilän kirkossa (Rajamäki, Lehtola).

Su 28.4. klo 12:00 Messu Virttaan kirkossa (Erämaja, Jormanainen).

Muuta

To 25.4. klo 17:00 Alastaron kirkkoalueen infotilaisuus Alastaron srk-talolla. Kahvitarjoilu.

Pe 26.4. klo 18:00 Toivon ilta Alastaron srk-talolla. Mukana Tuulevi Juvonen. Kahvitarjoilu.

Su 28.4. klo 16:00 Toivotut -yhteislaulutilaisuus Kaupunginkirkolla, vapaa pääsy.

Ma 29.4. klo 10:30 Tuolijumppa Kanta-Loimaan srk-talolla.

Ma 29.4. klo 17:00 Koukku&Puikko –kudontaryhmä Kaupunginkirkolla.

Ti 30.4. klo 11:00 Ruokakassien jako Kaupunginkirkolla.

Ti 30.4. klo 14:00 Eläkeläisten vappujuhla Kaupunginkirkolla. Loimaan musiikkiteatterista Mekku Mutala sekä muusikko Sari Jokela esittävät musiikkiesityksen. Yhteislaulua ja arpajaiset Yhteisvastuun hyväksi. Kahvitus.

To 2.5. klo 18:00 Kanta-Loimaan kirkkoalueen perustamiskokous Kanta-Loimaan srk-talolla.

To 2.5. klo 18:00 Virttaan kirkkoalueen perustamiskokous Virttaan kirkossa.

To 2.5. klo 18:00 Kaupunginkirkon kirkkoalueen perustamiskokous Kaupunginkirkolla.

Su 5.5. klo 16:00 Kevätkonsertti Kimpasa ja Lutuset Kaupunginkirkolla. Vapaa pääsy, ohjelma 10 € Yhteisvastuulle.

Kastettu: Kaarle Viljo Juhani Herman Metsomäki, Melvin Arvo Vainio

Kuolleet: Irja Mirjam Seppä 98 v, Eino Olavi Jokinen 80 v, Aarne Aleksi Nurminen 75v, Pirjo Anneli Siukonen 70 v, Ari Viljo Tapani Savolainen 64 v, Konsta Elias Mäkelä 0 v.